1. OSOBNÍ PŘÍSTUP
Zodpovím Vaše otázky po telefonu, emailu nebo online. Zdarma, nezávisle na tom, zda se zakázka realizuje.
Zodpovím Vaše otázky po telefonu, emailu nebo online. Zdarma, nezávisle na tom, zda se zakázka realizuje.
Upřesním detaily realizace, podle specifikací reklamních systémů a portálů upozorním na limity a omezení atd.
Domluvíme se na zaslání souborů potřebných pro tvorbu bannerů. Jedná se většinou o logo, fotografie nebo texty.
Navrhnu grafický koncept statických bannerů. Po schválení převádím návrhy do animací v HTML5 kódu a testuji.
Optimalizované HTML5 bannery zasílám klientovi ke schválení nebo korekturám. Ladíme finální verze a velikosti bannerů.
U kampaní Google Ads, Sklik apod. mohu nahrát přímo do reklam. systému, nebo bannery posílám klientovi k nasazení.
Více o kampaních a cenách
Jmenuji se Radek Balkovský a specializuji se na reklamu a marketing. Tvorbou bannerů a kampaní se zabývám od roku 2005. Bannery na rozdíl od textových PPC reklam vizuálně prezentují značku. Je tedy důležité nejprve pochopit principy firemní filosofie a marketingu. Proto se zaměřuji i na tvorbu Corporate Identit pro různé společnosti. Tam uplatňuji zkušenosti s budováním jednotné firemní image, která podporuje prodej služeb nebo produktů a přináší klientům zisk. Reference a další služby najdete na www.d-sign.cz.
Aby byla reklamní strategie účinná a přivedla na stránky nové návštěvníky, je nutné dodržovat specifická pravidla. Jedná se např. o správnou volbu grafiky, velikostí a řezů písma, barevnost, výběr fotografií a tlačítka s výzvou k akci. Toto vše je pro dosažení úspěšných konverzí zcela zásadní. Ano, uživatel musí během pár vteřin zaregistrovat banner, značku i sdělení a být motivován ke kliku. Pouze v tom případě banner plní na 100% svou funkci.