pixel

Jak probíhá realizace bannerové kampaně?

S léty vyladěným systematickým postupem práce, je to hračka.

1. OSOBNÍ PŘÍSTUP

Zodpovím Vaše otázky po telefonu, emailu nebo online. Zdarma, nezávisle na tom, zda se zakázka realizuje.

2. ODBORNÁ KONZULTACE

Upřesním detaily realizace, podle specifikací reklamních systémů a portálů upozorním na limity a omezení atd.

3. PODKLADY

Domluvíme se na zaslání souborů potřebných pro tvorbu bannerů. Jedná se většinou o logo, fotografie nebo texty.

4. REALIZACE

Navrhnu grafický koncept statických bannerů. Po schválení převádím návrhy do animací v HTML5 kódu a testuji.

5. ÚPRAVY

Optimalizované HTML5 bannery zasílám klientovi ke schválení nebo korekturám. Ladíme finální verze a velikosti bannerů.

6. PUBLIKACE

U kampaní Google Ads, Sklik apod. mohu nahrát přímo do reklam. systému, nebo bannery posílám klientovi k nasazení.

Více o kampaních a cenách

Ceny reklamních HTML5 bannerů

Kdo bude bannery připravovat?


Jmenuji se Radek Balkovský a specializuji se na reklamu a marketing. Tvorbou bannerů a kampaní se zabývám od roku 2005. Bannery na rozdíl od textových PPC reklam vizuálně prezentují značku. Je tedy důležité nejprve pochopit principy firemní filosofie a marketingu. Proto se zaměřuji i na tvorbu Corporate Identit pro různé společnosti. Tam uplatňuji zkušenosti s budováním jednotné firemní image, která podporuje prodej služeb nebo produktů a přináší klientům zisk. Reference a další služby najdete na www.d-sign.cz.

Aby byla reklamní strategie účinná a přivedla na stránky nové návštěvníky, je nutné dodržovat specifická pravidla. Jedná se např. o správnou volbu grafiky, velikostí a řezů písma, barevnost, výběr fotografií a tlačítka s výzvou k akci. Toto vše je pro dosažení úspěšných konverzí zcela zásadní. Ano, uživatel musí během pár vteřin zaregistrovat banner, značku i sdělení a být motivován ke kliku. Pouze v tom případě banner plní na 100% svou funkci.


Důležité je i technické zpracování bannerů. U každé reklamy hlídám bezchybný HTML kód i Javascript a testuji na všech dostupných zařízeních (desktop, mobil, tablet) i operačních systémech. Google Ads kampaně připravuji v Google Web Designeru, který generuje kód přímo pro tyto reklamy. Snižuje se tím chybovost při publikaci bannerů. Složitější animované bannery tvořím v Adobe Animate a optimalizuji pro danou kampaň.

Součástí zpracování kampaní jsou také statické varianty bannerů (JPG, PNG, GIF). Animované bannery mají sice větší účinnost prokliku, ale pokud nejsou povoleny, mohu připravit pouze statické verze. Ty mají oproti animovaným výhodu v jednodušším zpracování, tedy i nižší ceně.